Genom åren..

Har lärt mig genom åren vilka jag kan prata med & vad jag kan & onte kan säga tilö den & den personen.. 

Men när jag fick höra en viss kommentar av en person: 'du är för öppen - du pratar så lätt om dig själv till folk & alla gillar det inte att du pratat om hur du mår - dom tycker det är jobbigt' 


Just den kommentaren (i stort sätt) så har jah tänkt på vilka det är jag har pratat med & nu har det gått ca 2 veckor sen jag hörde den kommentaren & jag har inte pratat med någon annan än min man så klart + H, & så kommer det fortsätta tills jag känner att jag kan lita på folk igen & franför allt när jag får veta vilka det är som tycker det är jobbigt - det är bättte att berätta det för mig än att gå bakom ryggen & säga det vidare till folk så jag får veta det av någon helt annan än den som egentligen sa det .  

Jag håller mig undan helt enkelt - visst så är jag inte bäst på att ringa - sms & fråga hur folk mår mm men jag gör mitt bästa .. 

Så nu pratar vi om DIG  för när & om jag pratar om mig själv - min familj - mitt mående igen - det visar sig ... 

Så - hur mår du..? 

Till top