Oj oj..

 
 
... Det va länge sen jag va inne på bloggen, det trodde jag ej, men jag ska görs ett nytt försök ayt blogga mer, men känner att jag ej vet vad jag ska skriva om ...
Men kan ju berätta lite nyheter eller lite roliga saker att se fram emot detta år..
 
 
Nu i helgen (21-22) mars så har min MAN planerat in en överaskning för min födelsedag (17 mars), men det ända jag vet är att min mamma ska ha flickorna & hon hämtar dom på Lördag & att jag ska packa en väska, mer än så vet jag ej, jag e en sådan person att jag ej gillar överaskningar men det är nog på grund av min/mina diagnoser jag fått reda på att jag har, eller har o har jag vet om en diagnos medans den andra ska vi göra en utrening på, men när det blir vet jag ej..  Jag mår väl varken bättre eller sämre, det går upp & ner men jag mår väl så pass "bra" att jag ej behöver sova ai en sjukhus säng & det hoppas jag att jag slipper för jag vill & SKA vara hemma med mina barn varje morgob & varje kväll.. 
 
(Mer om min sjukdom/diagnoser kommer kanske i ett senare inlägg, beroende på om jag orkar dela med mig av det jag har i min "ryggsäck" ..)
 
Men men nu till något roligare i Juli firar vi våran första bröllopsdag (skit vi gifte ju oss nyss ju) 
 
& i Augusti ska min min bästa vän & min brudtärna ska gifta sig & nu är det min tur att vara hennes högrahand / brudtärna det är otroligt roligt & framför allt skönt att inte känna den där samma stressen som man hat när man e brud, men det ska bli otroligt roligt att planera hennes möhippa & lite annat skoj.. 
 
Kände mig ottoligt hedrad att hon fråga mig om jag ville bli hennes tärna, men oxå orolig för att hon valde mig för att kag vale henne men det var inte så, & det va skönt att höra... Om jag hade tackat JA till att vara hennes brudtärna om läget va så vet jag ej, men nu e jag det & som sagt otroligt roligt, vad jag planerar inför hennes möhippa kommer ni få läsa senare när möhippan är över då jag ej vet om hon läser bloggen & det ska ju vara en stor överaskning så det är en 'big no no' att jag skriver ut detta nu.  
 
 
 
 
Men men.. Nu hoppas jag att jag kommer igen med bloggandet igen & att mina läsare finns kvar & kanske får in lite nyare läsare.. Ni får gärna berätta vad ki vill läsa mer om.. 
 
 
 
Lite förslag & kanske en liten frågestund kan man allrid fixa,  så bomba mig nu med era förslag & kanske frågor & funderingar så "ses" vi snart igen mina vänner & " vänner" ... 
Till top