Fem saker ...

Fem saker

Fem roliga fakta: 

- Jag kan ej sova på vita lakarn, då jag tycker dom e "läskiga" .. 

- Varje gång jag nyser tror jag att jag har kissat på mig.. (vilket jag självklart inte har men).

- Jag kan kolla tillbaka på gamla bilder på mig själv och bli avundsjuk på mitt utseende/mina kläder som jag hade just då.

- Jag har jättemycket ljus överallt & tänder dom vare sig det är 20 minus eller plus ute.. 

- Jag kan bada fminst två gånger om dagen.. 


Fem saker jag vill ha:

- Jag vill ha körkort men är för rädd för att misslyckas.. 

- Fixa mina naglar & bli ompysslad

- Massor med energi i kroppen.

- Min dröm tatuering..  (Helst snart.)

- Nya köks möbler 


Fem saker jag längtar efter:

- När jag inte är sjukskriven längre & får jobba med det jag vill..

- När flickorna slutar skolan & vi bara kan mysa hela sommaren

- Få fixa mina naglar & få känna mig lite bortskämd

- När skulderna är betalda & vi kan flytta till vårat dröm hem & stanna där för alltid

- När folk slutar lägga sig i saker dom ej har med att göra... 


Till top