Zimba..

.. Verkar trivas i familjen, han är så duktig när det gäller att gå på lådan.. Han har fullt tomrummet här hemma efter Gizmo men vi kommer aldrig glömma våtan älskade Gizmo, han var husses kille & vi har konstatera att detta är mattes kille ..

Nära ska det vara & nu kommer ens tuttar till användning.. Gosa med att slicka mig på näsan & lägga tassarna i ansiktet & sen sova.. Det är väl hans sätt att säga god natt & varje gång han vaknar & om jag sover så "biter" han mig i örat & vill leka med mina örhängen.. 

Mysigt så länge det inte gör ont, tur är att han fortfarande är liten & när han bits så gör det ej ont.. 

Idag: dom där små figurerna som barnen fick för etttill användning i allafall, han springer in i leas rum & kommer ut med en väska i munnen & på väskan hängde denna lilla figur.. Han såg så rolig ut då väskan e större än vad han är..

Han har lärt sig komma upp i soffan, dock måste vi köpa en klösbräda för vill ej att gan klöser sönder min underbara soffa.. 

Flickorna ÄLSKAR Zimba, dom är så glada när han vill ligga & gosa eller vara med & leka, här om dagen så klättra han in i Leas barbie hus & ni som varit här vet oxå hur stort hennes barbie hus är, gud vad dom skratta... & lika dant när han la sig i/på barbie bilen.. 

Synd att jag bara inte hann ta kort... Men har hunnit tagit en hel del andra kort som finns på mitt instagram konto... Men kan dela med mig av bilden då han somna mellan soffryggskuddarna igår kväll han lekte/sprang runt på kanten på soffan & sen så la han sig & vila & efter att man kolla till honom efter ett tag så såg han ut så här.. 


Till top