Då var det..

... en ny vecka & en dag närmare jul.. (exakt 1 månad kvar till julafton) ..
I år har jag längtat massa till att ta fram alla julsaker men jag ska hålla mig tills lördag kväll & fixa det så flickorna vaknar på Söndags morgon (1 advent) till alla tomtar & julsaker..
 
Men jag har tagit upp allt från garaget så alla tomtar ligger kvar i den stora kartongen & sen har jag kollat alla stakar att dom funkar & för en gång skull så funkar alla lampor..
 
I morgon ska jag iväg & handla lite julklappar passa på när flickorna slutar runt 14 tiden, så ska iväg med J.D & fixa detta, sa försöka hitta min makes julklapp också, jag vet ju vad jag ska köpa men sen så måste jag ju hitta den också eller att den finns kvar e ju viktigare för jag vet ju vart den finns... Ska handla så mycket jag hinner & kan så får jag fortsätta på Torsdag eller under helgen med A, men då måste vi fixa barnvakt för vill ju ej fixa julklappar till flickorna när dom e med då blir det ju ingen överraskning..
 
Skrev ner en lista på vad jag redan har fixat till dom & sen vad som finns kvar att fixa, jag räkna ut att dom kommer få 13 julklappar var från oss i år (eller från oss + från varandra)..
 
Skulle vilja ha era åsikter kring julklappar och barn...
1. Hur många köper ni till varje barn?
2. Har ni en speciell summa som ni köper för till varje barn?
 
Är det antalen som är viktigt eller att dom faktiskt får det dom vill ha?
 
 
(Bjuder på en bild på flickorna när dom va små ... tror dom e runt 2 & 4 år gamla här..)
 
 
Till top