Tror inte någon..

 .. har missat att jag älskar att städa & göra om här hemma, flytta på sakerna mm..
Så idag har jag passat på att just städa & göra om lite saker eller göra om snarare att flytta på sakerna..
 
Passade även på att byta gardiner i vardagsrummet så solen ej stör tv med sin sol, & när jag höll på med det som kom Lea & sa att hon ville byta gardiner från turkos till lila, & det är ju tur att jag har två hyllor i garderoben med BARA massa gardiner både längder & hissgardiner..
 
Så här vart det denna gången på hyllorna ovanför soffan & på tv bänken..
(vet dock ej om jag e nöjd än, men det e ju också en sak med mig, jag är ALDRIG nöjd)
 
 
 
 
 
I morgon (tisdag) ska jag äntligen till Fakelook & fixa mitt hår, känns som att man väntat en evighet innan man kommer ditt, men det ska bli så underbart att få lite egen tid & fixa håret, Tror ej jag har gjort nått för mig själv eller helt själv på evigheter, så det ska bli så skönt att få någon timmes egen tid på dagen.
 
Så här kort var mitt hår senast & så här såg det ut när jag gick därifrån sist, dock ska jag ej locka håret denna gången, då jag kände att det ej va "jag", jag gillar mer när håret e rakt än när det e lockigt, men det är ju en smak sak för var & än...
 
 
Den gången jag gjorde förra gången (2013) hade jag i 100 slingor i två olika nyanser av brunt ... ska be Linda som gör håret i morgon att ta före bild & efter bild så igen så får ni se hur det vart denna gången ...
 
 
På kvällen är det speedway (igen) & då e inte pappan i huset hemma så då blir det ensamtid med flickorna & så ska vi fixa deras matsäck som dom ska ha med sig till skolan på Onsdag då Lea ska ha utflykt med skolan & Tamela ska till sagostigen ( http://www.sagostigen.se/ ) med sin klass som avslutning dom har här i Torshälla för sina 6 åringar..
 
Det är lite mysigt & ärligt talat helt underbart att en skola tar åt sig en sådan sak att åka med två 6 års klasser med buss & e borta från 9.45 till 15.00 ... Jag vet ju dock att Tamela kommer vara helt slut för att på kvällen sen när hon kommer hem så har hon fotboll så om inte hon sover gott på kvällen sen så måste nått vara "fel" .. :)
Till top