Igår kväll..

.. när jag inte kunde sova så passa jag på att kolla igenom mina tre album jag har på mig själv som liten, det är helt sjukt att jag e varken lik min mamma eller pappa på några bilder & sen så är inte någon av flickorna lik mig, eller det e nått jag ej kan se, men självklart finns det saker jag ser där dom e lika mig, men ej när jag ser på dessa bilder..
 
Eller har jag fel..?
 
 
 
 
 
 
(Bild 1: ) Men, men nu vet jag när mitt städmani började i alla fall, jag var 3 år & några månader gammal när jag diskade för första gången.. men vem ska jag skylla på ;)
 
(Bild 2: ) Tänk att Emmaljunga e en sådan populär vagn att den fortfarande e lika inne nu som då..?
Min vagn som ni ser e ju en Emmaljunga & året är 1984, det är ju helt sjuk, men det lite synd tycker att dom inte säljs så här längre..
 
"vart är Emma ..... där är Emma...."
Till top