Då har vi...

.. varit på en liten shopping runda & handlat lite nytt till båda barn & föräldrar..

Flickorna e så glada & nöjda över sina nya fina skor & sina skolavslutnings klänningar.. Jag köper alltid skolavslutningskläder till flickorna när dom slutar skolan så även i år, så dessa kommer dom ej få ha fören just skolavslutningen ...Kommer ihåg att min mamma gjorde samma sak med mig & mina syskon så den traditionen vill jag håll lite extra i.. & sen köpte vi lite hår grejer till tjejerna som dom ska ha på både skolavslutningen & bröllopet..

(bilder på det kommer sen)

Så vad fick mamma då, jo jag fick en klänning av min kära karl som jag tänkte ha i morgon på morsdag då vi åker till Flen & äter lite middag (ute & utan barn) så man e lite fin i alla fall..

& A köpte en t-tröja med Musse pigg på ;) & sen så köpte han en väst.. (& den kommer han ju ej få ha ifred)

 
Till top