Vart tog mina..

.. bebisar vägen..?

idag slutade Lea första klass & kände att tårarna va på väg flera gånger men lyckades hålla dom tillbaka tills lea kramade sin fröken hejdå, då bröt jag ihop totalt.. & självklart så ska man ju sjunga idas sommarvisa & jag gillar den inte då jag förknippar den mer med döden & begravningar än sommarlov & skolavslutningar..

lea har varit så himla duktig hela året i första klass & hon har vrrkligen kämpat med att lära sig läsa & räkna mm.. & kan inte förstå att hon blivit så stor..

i år var det jag som va med lea medans A var med tamela, o nästa år när tamela slutar förata klass då får jag vara med henne & a vara med lea..

flickorna va så himla duktiga & så fina så jag känner mig som en stolt 'tupp' över mina underbara flickor..
så nu har sommarlovet börjat för flickorna dock kommer dom få gå på fritids någon vecka till då jag har massa läkarbesök mm..

Lea lovade sin fröken att ha med sig bilder till hösten från bröllopet & visa henne alla bilder & hennes klänning..



Till top