För en vecka sen..

.. så vart jag kidnappad till min möhippa som inte alls va som jag hade förväntat mig men roligt hade vi..
Dom skämde livet ur flickorna när dom kom instormade & skrek & ropade, sen vart det limo till min hemstad, väl framme där så fick jag gå runt på stan i nunnedräkt & sälja godispåsar & kondomer tjänade ihop ca 700:- & de va ej illa pissat tycker jag..
 
 
 
sen vart det lite strand häng innan det va utgång på krogen, men då slapp jag ha nunnedräkten & fick gå runt i mina egna kläder + en slöja..
Väl på plats fick jag veta att jag skulle få dansa i skum, men eftersom att skummaskinen ej ville funka så slapp jag det + så skulle jag ha fått gått upp på scen & sjungit men det vart ej så heller...
 
Man va inte speciellt snygg i dräkten men vad fan det bjuder jag på, dock va det otroligt vart då de va ca 30 grader i solen ...
 
 
 
Alla flickor hade en varsin vit tröja/linne på sig & sen hade dom skrivit en massa roligheter + målat på dom.. har fått två av tröjorna så hoppas man kanske kan få några till.. här e min mamma & brudtärnas tröjor...
 
 
  
 
 
 
  
 
(fler bilder finns på min facebook sida)
 
 

 
 
Men idag så vart killen kidnappad till sin svensexa, han låg & sov i sängen & va helt omedveten om vad som skulle hända idag, han trodde vi skulle ut till Tunapark & shoppa liten men så vart det ej..
 
Han fick på sig en Borat dräkt & sen for dom till Västerås där han nu har hoppat fallskärm.. & det vart även filmat som kommer att visas på bröllopet under kvällen..
 
(bilder kommer senare)
 
 
Till top