26 juli 2014..

.. kommer vara en speciell dag för mig/oss men det e inte så konstigt..
det va en underbar & varm dag & det vart precis som vi planerat.. att planera ett bröllop på 10 månader va stressigt men i efterhand så ångrar jag inget..




bild högst upp till vänster: jag & min lillebror som gick in med mig i kyrkan..

bild högst upp i mitten: jag & min storasysyster.

bild högst upp till vänster: jag & min bästavän & brudtärna.

stora bilden: bestman, brudgum, jag , tärna & så klart mina fina flickor..

några bilder fråm bröllopet ser ni ovan & fler bilder finns att se på min fb & instagram sida..

många tårar vart det från min mamma & det ända jag hörde när jag stod där framme va min mamma när hon snyfta till höger & vänster.. flickorna va så himla duktiga i kyrkan, tamela gick in först & hon va sååå himla nervös men hon va så duktig med ringarna & gnällde inget, samma med lea hon stod breve bestmannen & va så himla fin & duktig..

Till top