Min mamma..

... har ibland lite "galna" saker för sig men äh, hon har en rolig fantasi & gör saker till nått helt annat..
Hon gillar inredning & Shabby Chic & Lantligt stil, det e alltid lika kul att komma hem då man aldrig vet vad hon har hittat på för roligt/galet...

Hon gör om både inne & ute & här kan ni se några saker som hon har gjort & vill ni veta mer vad hon gör för roligt kan ni alltid titta in på hennes blogg... http://bjorklyan.blogspot.se/

Hon gillar Shabby Chic & Lantligt stil, hon har smittat av det till mig & jag försöker alltid ha lika fint & galna saker här hemma som hon har... :)

Här nedan kan ni se några saker hon gjort om... vad tycker ni..?

Bild: 1 - En gammal säng från bb från 1961 som hon kommer ha hängandes i vardagsrummet (?)
Bild: 2- En gammal verktygslåda som hon har planterat blommor i
Bild: 3 - Planterat i en trasig blommkruka
Bild: 4 - En gammal sy maskin som hon har en massa roligt på + under & breve
Bild: 5- En stol som hon sågade sönder i mitten som hon planterade en massa olika blommor i..
Bild: 6 - En gammal barnskottskärra som hon har planterat lite olika saker i ...
 
    
#1 - - Beatrice:

Det är kul med lite udda saker....har sett någonstans någon som använt en gammal toalett stol som de planterat i....det skulle vara helballt. Själv hade jag en gammal vagga i trädgården som, HÖR och HÄPNA, gubben fixade till och planterade i, en överraskning till mig från honom. Gummistövlar har jag också sett med växter i....häftigt värre tycker jag.

Till top