Vid lunch..

... i Lördags så åkte vi alla i familjen + Johanna till Arboga & shoppade lite på Dollar Store, det var så himla skönt väder så jag passade på att ha ljusa byxor på mig, det är inte ofta jag har ljusa kläder på mig, men ähhh.. någon gång ska man väl testa det  & så här glada var alla "barn" i bakstäter..
 
 
  
 
 
& vi kom hem med en massa fint, det vart någon timme som vi var där & sen när vi var klara så åkte vi tillbaka till Eskilstuna & åkte till Tunapark & fortsatte shoppa lite där & sen så åt vi mat..
 
Bästa köpet jag handla på Dollar var nog dessa strössel som e 305 gram i, & det är ju "lite" skillnad till dom där som man brukar köpa i butikerna som innehåller 60 gram strössel.. Så nu slipper vi köpa strössel på LÄNGE..
 
& när man hade landat hemma sen när vi hade varit ute i flera timmar så skulle jag ta en varm skön dusch så möttes jag av Gizmo som satt i duschen & titta funderande på mig, så jag fick helt enkelt vänta på min tur ;)
 
 

I Söndags så hade vi ett par timmar på Leos Lekland som överraskning till flickorna som hade varit så snälla & sen så har vi inte gjort nått på länge med flickorna så då bestämde vi med ett par vänner att vi skulle åka ditt för dom hade aldrig varit där, så vi hade en lång rolig dag..
Till top