Igår fick jag..

.. ett sms/meddelande av min bästa vän & brudtärna som aldrig brukar vara så hemlighetsfull så länge jag känt henne men jag fick en klump i magen då hon skrev ´Tänkte be dig om en sa, om du går med på det´... hur tar man det liksom..?
 
Men, men hon skrev sen följande att jag skulle packa en väska som ska innehålla följande saker:
 
- Legitimation
- Smink
- Badkläder + handduk
- kläder för två dagar + ett par bekväma skor & sen fest skor..
 
& denna väska ska stå klar från & med fredag & ända fram till bröllopet ......
 
Jag har börjat packa väskan men det e fortfarande lite svårt att komma fram till vad för slags kläder + skor jag ska packa ner, att säga till ej tjej eller i alla fall mig att packa ner två par skor e otroligt svårt då jag har mellan 10-15 par skor ......             Hur väljer man vilka skor man ska ha..?
 
& sen trodde jag att jag kanske skulle kunna lista ut lite vad som skulle händas men NEJ nada, jag har ju tänkt lite men det är ju fortfarande en massa olika misstankar innan den dagen kommer ... det är som när möhippan är jag har mina misstankar men det e ju också bara misstankar tills den dagen kommer ...
 
Ett par ord som Angelica skrev som jag ej kan släppa är ´Man vet ju aldrig när saker händer´ & det håller jag verkligen med henne om, men hon vet ju vad som kommer hända men det har ju ej jag, bara att jag ska ha med mig dom där sakerna hon skrev ..
 
Men ursss vad nervös jag vart nu.. Man vet ju ej vad min älskade Angelica & dom andra brudarna har hittat på för nått ... Men hon & några fler tjejer har sagt att jag ej ska vara nervös & rädd men det e ju lätt för dom att säga ;) för jag gillar ju ej överraskningar vare sig dom e bra eller dåliga ...
 
Men det jag vet med säkerhet är ju att jag har dom med mig & jag kommer få en/två dagar som jag ej kommer glömma som jag alltid kommer att minnas & det kommer finnas massa kort från.. misstänker jag .. eller jag VET att det kommer finnas massa kort taget från den dagen, Facebook kommer bli bombade med massa bilder & kanske Instagram också ... får se om jag får någon tid att ta egna kort på dom & det vi gör & inte bara massa kort på mig ... ;)
 
Nej nu bubblar jag för mycket ....eller oroar mig för mycket .. eller vad fan det sägs att jag gör...
 
 
 
 
 
 
 
Frågor:
 
1. vad gjorde du på din möhippa..?
2. vad fick andra brudar som du känner göra på sin möhippa..?
3. vad är det första du kommer på som du fick uppleva på möhippan som du ej kan glömma..?
#1 - - Robex Lundgren:

fin blogg

Till top