idag..

... är det sista läkarbesöket på 'detta" ställe, om 2 veckor är det dags för ett nytt ställe..

När ska jag slippa gå till olika läkare & bli skickad vidare.. Hållt på sen 2008 att få hjälp..

Men men håller tummarna att detta ställe som jag blir skickad till nu kommer hjälpa mig så jag slipper bli skickad runt hos massa olika läkare...

ingen medicin som hjälper & jag börjar bli trött på dwtta för läkarna säger själva att jag måste både ha terapi & medicin, men nör ungen medicin funkar så blir man trött man känner sig som en 'knarkare' när man äter & äter men inget funkar..

& när man äntligen hittat en bra person att prata nef i terapin så blir man skickad till någon annan för läkaren som snriver ut medicinen anser att det är det ända bästa..
men jag är ju vuxen & vrf kan jag ej få bestämma själv vem jag vill ha som person r det gäller teapin.. men men.. läkaren ser väl nått jag ej ajälv ser.

men sak samma.. kl 15 är det sista besöket till terapin & sen om ca 2 veckor är dwt dags igen & 'spotta' ur sig allt som man redan gjort & hälla salt i såren som man redan fått prata om.. att pratar bra men det är otroligt jobbigt oxå då det är mycket mab varit ned om i sina år som många i min omgivning ej vet att jag varit med om.

men dags att ta nya tag & ge detta en sista chans för vet ej om jag klarar av attbli runt skickad mer.. men kämpar franför allt för att mina underbara barn ska ha en mamma i sina liv..
Till top