Här kommer..

.. alla frågor med mina svar ...
Det va inte så många frågor som jag hade hoppats på att få in men det var i allafall några stycken..
 

 
1. Favorit inredningsprylen hemma?
2. Favoritmöbeln hemma?
3. Hur många har ni bjudit på bröllopet?
4. Vilka bloggar läser du?

5. Vad vill du läsa om i andras bloggar?
6. Har du hittat din brudklänning?
7. Hur ofta städar du?
 
8. Hur mår du egentligen?
9. Hur går det med träningen?  det syns på dig att du gått ner i vikt
 

 
1. Oj det var svårt, jag har ju så mycket inredningssaker här hemma som e mina favoriter så jag kommer inte på vilken som e min mest favorit..
 
2. Favoritmöbel e faktiskt Leas säng, jag älskar den, den e så himla fin.
3. Vi har inte bjudit så många tror det e mellan 40-50 personer.
4. Dom bloggar jag läser e dom som man hittar under länkar på vänster sida.
 
5. Jag gillar mest att läsa om inredningsbloggar så man kan få lite mer tips om hur jag vill göra om mitt hem både nu & i framtiden.
 
6. Ja jag har hittat min brudklänning, & jag e nöjd med den.
7. Jag städar mer eller mindre varje dag & jag tycker om att städa & plocka & hålla mitt hem rent & fint, jag lägger inte ner så mycket tid som många tror att jag gör med städningen, jag städar oftast när ingen annan e hemma då jag får mer tid med mina barn när dom kommer hem från skolan.
 
8. Hur jag mår egentligen e nått jag ej vill prata om på bloggen eller med personer som jag ej känner, men jag skriver att alla har vi upp & ner gångar men just nu har det varit mycket neråt, men jag e på g upp igen som det känns nu, nu e jag äntligen glad & lycklig än ledsen & orolig.
 
9. Just nu har jag ej tränat på ett tag då det har varit en massa annat runt mig som dödsfall & sorg & tankar & sjukdomar, så träningen på gymmet har det ej blivit av, men jag tränar hemma också då jag har lite olika tränings saker här hemma + så vet jag vad jag behöver göra för att nå mitt mål men det e lättare för vissa & svårare för vissa att nå sina mål..
Till top