Till er..

.sol inte förstår hur det är att vara gluten intolerant och lever med det 24/7 så är det en DÖDLIG SJUKDOM och en frisk tarm kommer min dotter ALDRIG att få..

Så säg inte att det är lugnt eller inte är någon fara om hon får i sig gluten för det är det.. 
Bär Lea får i sig liten får hon dessa diagnoser:

1. Ont i magen 
2. Diare
3. Blir uttorkad
4. Vågar inte äta eller dricka 

Och hon får oftast läggas in på sjukhus med dropp och blir isolerad på sjukhuset då hon e så pass känslig för andra sjukdomar när hon ligger inne..

Jag kommer varje dag vara rädd att hon ska dö eller att hon blir sjuk, och jag är SUPER beskyddande över min dotter när det gäller hennes sjukdom..

Så här på bilden nedan ser ni en frisk tarm och två sjuka tarmar..
Leas e den sjuka och din och min den friska

Så har bi nått att säga nu..?



Till top