Jag har..

... en ängel i mitt rum..

När ljus lågan e lång & rör sig utan att någon blåser på det eller likande så har du en ängel runt dig.. inte många som tror på det där, men jag gör det, jag vet att jag har en ängel i mitt hus / runt mig då jag kan se det.. folk kommer tycka att jag e helt trög i huvudet men jag har kunnat sett änglar sen jag var liten, lika så, så ser mina barn oxå änglar..

#1 - - Evelina Söderström:

Jag tror på dig till 100 procent.. Jag börjar nog också känna.. men tyvärr är mina känslor lite obehagliga.. läs mitt facebook inlägg så förstår du <3

#2 - - riikka:

Jag tycker inte alls att du är konstig, jag ser spöken och både min make och svärmor tror att jag har en skruv lös när jag säger det. Låt dom tro det! Du vet vad du ser och det är juh din verklighet.

Till top