Idag e de..

... speedway & även på Lördag + Söndag för A som gäller, han fråga om vi ville följa med på Lördag då e de ändå på hemma plan + så e de på dagen, men jag vet ej, vet ju hur flickorna va sist vi va på speedway & vill ej vara med om det igen, men vi får se hur jag gör ....
Kan knappt planera en dag i för väg, så vi får se vad som händer ....

Jag har aldrig gillar sportet men vad fan, nu har han ju frågat om vi ville följa med men jag får se vad vi gör, tråkigt att han har speedway så mycket denna veckan, vi har knappt sett varandra, för nu har han ju börjat jobba igen oxåö, så jag e ju hemma ensam med flickorna dom sista 2 veckorna på sitt sommarlov..

Dom ska tillbaka vecka 32 & jag vet att dom vill tillbaka till dagis men jag vill ha dom på dagis när de e sammanslagning på ALLA dagisar i hela eskilstuna som e på just deras dagis för de e störst .. Så dom ska tillbaka Måndag vecka 32 de ska bli skönt för både dom & mig ...

  

Till top