Lite bilder..

... från förlossningen för 4 år sen ...
tyvärr så har jag inga bilder på denna datorn med förlossningen på när Tamela kom ut & sa hej..
Men A sa att han hann spara dom på en skiva så jag hoppas han hittar den snart, men sen så vart de ej så många kort tagna när Tamela föddes eftersom att det inte var någon som tog kort lika mycket som när Lea föddes, jag hade ju med mig två personer då & inte bara en ...

Men nu bjuder jag på några bilder från förlossningen med Lea, jag har en hel del men jag bjuder bara på 20 st ..
En bild kanske inte e så trevlig då Sten (min mammas karl) tog kort på moderkakan..

Lea Birgitta Anna Sternsjö

11 Februari 2010 - 02.34
3940 gram & 53 cm lång

Mälarsjukhuset : Eskilstuna

Mamma: Emma Sternsjö
Biologiska pappa (pappa på pappret): Robin Dahl
Pappa i hennes liv/vardag: Andreas "frallan" Frölund


#1 - - Riikka ([email protected]):

Hur kom du fram till vilka som skulle vara med på förlossningen?

Till top