Vart inget till..

... till mig själv på stan utan Tamela köpte en vattenflaska men kitty på för sina 50:- hon fick av mormor när hon fyllde & jag köpte en pyjamas till Lea, hon ville oxå ha en sådan som Tamela fick när hon fyllde, men jag köpte ej likadan..

Så nu har dom en varsin & båda e nöjda & glada & de e huvudsaken, men jag MÅSTE verkligen hitta en mössa, hittade en uppe på coop hos oss men njaa... priset var ej så tilltalande.. men jag får se hur jag gör.
Men nedan ser du i allafall Leas pyjamas eller de e ju underkläder enligt H&M hemsida men TaTamela har haft den som pyjamas & de e ju bra att hon har nått hon har på sig nu när det e kallt ute på natten & då blir de lite kallare inne fast man har vämen på..

Tamela har den rosa då e de likadana trorsor fast rosa + så e hennes linne randigt i rosa men samma serie, flaskan hittar jag ej på deras hemsida men kan försöka ta ett kort på den, om jag nu kan hitta den & låna den för Tamela, hon e så stolt att hon köpt den själv, hon gick till o med fram med sin 50:- lapp själv.. & gav den till den SURA kassörskan, hon va inte trevlig överhuvudtaget..,

FAN om du e på dåligt humör som butiksbiträde kan du ställa dig i provhytten & se hur folk ser dig när dom kommer fram, de e inte kul som KUND att komma fram till någon som e sur & otrevlig, då förlorar amn tyvärr kunder på det..


Till top